Chapter 15: Slowly , we turn to the right side. To eachother.


"So what did you guys think?"


Eric kom mot oss i korridoren. Hans hår var nyduchat och han hade bytt om till ett par jeans och en polotröja. På axeln så bar han en stor sportväska.

"Oh it was awesome. And congratulations on your win, you played great" sa Nick.

"We don't watch soccer games so often , but like Nick said. You ruled" sa jag och höll upp handen för att göra en high five.

"Thanks guys, im glad you enjoyed it" sa Eric och såg riktigt belåten ut.

Plötsligt så kände jag hur det vred sig i magen. Jag la handen där och suckade.

Alla tre tittade på mig.

"I need some food"

Jag tittade snabbt på Kevin och sa "I know what you're going to say. Okey I should've ate breakfast. I know"

"That's exactly what I said" suckade Kevin.

"We should grab some lunch before soundcheck, wanna join us Eric?"
frågade jag Eric och ignorerade Kevin.

"Sure" sa han "But i promised my girlfriend that we would have lunch today. But you guys can join us"

"Awesome" sa jag

"I can give you guys a ride there"


Vi tittade på Rob.

"Okey guys, it seems to be pretty calm here so i'll let you go. But don't forget your soundcheck"

Vi sa sen hejdå till Big Rob och följde med Eric ut.

Han stannade vid en svart sportbil. Taket på bilen var nerdraget så han låste upp den och vi tog varsin plats. Jag satte mig längst fram.

Han startade bilen och sa "Nice weather huh?" Han skrattade "I mean for living in England"

Solen lyste in i mina ögon så jag tog fram mina vita rayban wayfarers.

Vi stannade några minuter efter på en stor parkering. Vi klev ut bilen men fick en liten chock när vi såg några tjejer som stod och tittade på oss uppspelta och med stora smile.

Jag gav Eric ett "sånt här får man räkna med" léende och bad han gå.

Så vi hade inget annat val än att gå fram och hälsa och ta kort med tjejerna.

Efter 15 minuter av kramar,foton och småprat så kunde vi äntligen säga hejdå och börja på upp mot lunch resturangen. Eric satt vid ett utebord, och mitt emot honom satt en som jag antog var hans flickvän.
Han såg att vi kom så ställde sig upp och gick fram mot oss.

"Wow , these girls are really .......supportive"


Han tittade mot parkeringen där tjejerna fortfarande stod kvar med händerna för munnen. Som att de inte förstod vad de nyss hade varit med om.

"Haha , yeah they're awesome" sa jag men la blicken på tjejen som han hade suttit med.

"Its that your girlfriend?"

Hon hade svarta lackleggins och svarta höga skor. Hennes top syntes inte så väl för hon satt med ryggen mot oss.

"Yes, yes and yes" sa han och log "Looking good, right?"

"Aha" sa jag och försökte spana in henne mer.

"Hey honey , come and say hi to my new friends"

Innan hon han ställa sig upp så, drog snabbt i håret och sträckte lite på ryggen.

Hon kom mot oss och tittade upp. Nu fick jag en mycket bättre bild av henne. Hon hade en vit överdel med ett svart midjebälte runt magen. Jag kunde inte se hennes ögon för att ett par svarta stora brillor dolde dom. Men hennes axellånga bruna hår såg definitivt bra ut. Hela hon såg bra ut.

Men vi fick oss en liten chock när hon helt plötsligt stannade upp och bara tittade stirrade med vidöppen mun.

Min första tanke var att vi hade oturen att hon var ett hejvilt fan. Eller så kände hon bara igen oss men fick inte fram något ord att säga.

"Oh My Gosh"

Jag vände mig om för att se om mina bröder hade samma tankar som jag. Men tittade snabbt tillbaka igen när hon sa.

"Nicholas Jerry Jonas. Is that you?"


Kommentarer
Postat av: sandra

så bra den är :) , vill läsa fortsättningen nu! hehe :D

2010-01-16 @ 12:30:10
Postat av: fredrica

asbra :D

2010-01-16 @ 13:34:08
URL: http://enfredrica.blogg.se/
Postat av: Josefine

Mera =D

2010-01-16 @ 21:41:05
Postat av: Nadine

Jättebra! Keep up the good work :D

2010-01-17 @ 16:02:24
Postat av: emma

meeeera!!!:D

2010-01-17 @ 22:30:07
Postat av: Anonym

fett bra :)

2010-01-18 @ 20:57:47
Postat av: tora

mer mer mer! :)

2010-01-25 @ 20:02:57
URL: http://imagine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0