Epilog: Forever and Always

Joe Jonas....

Det är det namnet som får småflickors hjärtan att slå tusen gånger snabbare
Det är det namnet som nästan finns med på vartenda skvallertidnings omslag
Det är det namnet som trycks på tusentals tröjor
Det är det namnet som är "trending topic" i alla skolor
Det är han som är en av världens kändaste tonåring nu


Men sanningen är att jag inte känner och aldrig kommer att lära känna den "Joe Jonas"
Eller kanske .....
För att den Joe jag känner är inte bara en världsberömd sångare i ett av världens populäraste band.
Nä för mig är han bara gamla Joey-Joe. Den där glada, roliga killen med ett hjärta av guld som kunde få vem som helst att skratta.
Den Joe som jag praktiskt taget har känt hela mitt
Han var min första vän
Min bästa vän
Mitt livs kärlek

- Mia



Lilla Kevin gick in rummet
Han började gå mot den stora sjukhussängen med sin pappa bakom sig.
Han stannade upp.
Hans mamma märkte att det och log mot honom och sa:
"Kev , come here and hold your little baby brother"
Han gick sakta framåt och satte sig sedan på sängkanten brevid det lilla nyfödda barnet.
"Say hello to little Joseph Adam"
Det lilla barnet hade nötbruna vackra ögon. Några mörkbruna hårstrån fanns också på hans huvud.
Kevin rörde försiktigt på hans kind
"His cheek is so soft" sa han och tittade upp på sin mamma.
"Do you want to hold him?"
"Yeah"
Hon lyfte försiktigt upp lilla Joseph som låg på hennes bröst och satte honom i Kevins utsträckta armar.
"Is he asleep?"
Hon nickade.
Kevin böjde sig fram för att lukta på honom
"He smell so ....... clean"
"Clean?" Frågade Denise och skrattade
"Yeah, but he is cute"
Kevins pappa kom fram och tittade på sina söner.
Han log och tog sedan upp väskan som låg på golvet. Han grävde efter någonting.
"What are you looking for honey?"
"The camera , i want to take a photo on my beautiful boys"
Kevin log mot kameran.
Joseph rörde lite på sig och började sedan gråta.
"Mum why does he cry?"
"Its nothing , babys does cry alot sweetheart"
Han strök försiktigt bebisen på huvudet.
"You don´t have to cry little bro, i will always be there for you little Joey.... forever and always!"


Authors note:
Såja , nu är epilogen till min första fanfic ute. Känns ganska bra faktiskt.
Första delen av själva ficen är nog ute imorgon eller på söndag

xoxo
isa

Kommentarer
Postat av: sandra

Den var bra! :D

2009-10-10 @ 12:59:01
Postat av: leyla

den va bra :)

2009-10-10 @ 17:23:06
Postat av: hanna

jjjättebra (:

2009-10-10 @ 18:16:36
URL: http://hannada.bloggplatsen.se
Postat av: Josefine

Super bra, jag längtar tills nästa del kommer:D

2009-10-11 @ 09:37:49
Postat av: stefanie

gulligt haha fortsätt :)

2009-10-11 @ 19:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0