Autors note 1

Då kom vi till detta.
Min första utlagda fanfic (snart). Så säg grattis till mig haha!
Jag har fått ta till väldigt mycket mod och övertal för att lägga ut den här här ficen och skapa den här bloggen.
All kritik kommer att uppskattas. Men jag är som person väldigt känslig, så det kommer att ta ett tag innan jag förstår och tar in all dålig kritik, men det ska inte hindra er att påpeka vad ni tycker ha kunnat vara bättre och vad ni just tyckte om det kapitlet. Kommentera på bara!

Då var min första "Authors note" avklarad. Och för er retards som inte fattar var "Autorsnote" betyder så kan jag berätta att det är Författarens hm ... såkallade "kommentar" eller något liknande.

Följ ficen via bloglovin knappen på sidan så ni inte missar något!


xoxo
Isa







Kommentarer
Postat av: Josefine

va kul :D

2009-10-09 @ 15:54:56
Postat av: hanna

kul! jag kommer absolut läsa! ;)

2009-10-09 @ 21:25:15
URL: http://hannada.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0